Tel.: +48 17 7730600

Regeneracja

 Regeneracja pneumatycznych i hydraulicznych zacisków hamulcowych samochodów ciężarowych, naczep, przyczep, autobusów oraz samochodów osobowych.

zacisk hamulcowy TSB4309 lewyZaciski hamulcowe, profesjonalna regeneracja
Profesjonalna naprawa, regeneracja pneumatycznych i hydraulicznych zacisków hamulcowych do samochodów ciężarowych, naczep, przyczep, autobusów oraz samochodów osobowych.
Zaciski hamulcowe typu: KNORR, MERITOR, WABCO, HALDEX…

Wypróbowało nas już setki klientów! Porównaj ceny! Dołącz teraz! Sprawdź ile zaoszczędzisz – regeneracja zacisków hamulcowych

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz systematycznym szkoleniom wyroby Reg-Truck posiadają bardzo wysoką jakość. To firma z tak dużym doświadczeniem w okolicach Mielca, na Podkarpaciu i w całej Polsce.

Zaciski Reg Truck – regeneracja zacisków hamulcowych

Specjalizacja, naprawa i regeneracja pneumatycznych i hydraulicznych zacisków hamulcowych do samochodów ciężarowych, naczep, przyczep, autobusów.

Zobacz gdzie kupić zestawy naprawcze zacisku hamulcowego do samochodów ciężarowych.
W ofercie Reg-Truck znajdziecie również duży wybór zestawów naprawczych i części zamiennych do zacisków hamulcowych w bardzo przystępnych cenach- Sklep internetowy

Zaciski hamulcowe typu: KNORR, MERITOR, LUCAS, WABCO, BREMBO, GIRLING, PERROT, HALDEX… na osiach BPW, BPW ECO, BPW ECO PLUS, SAF, SMB, ROR, MERCEDES, SCHMITZ CARGOBULL.

Dzięki temu, że są zatrudnieni mechanicy samochodowi z wieloletnim doświadczeniem w regeneracji podzespołów w obsłudze i naprawie samochodów ciężarowych i osobowych, którzy korzystają ze szkoleń wyroby Reg-Truck posiadają wysoką jakość wykonania.
Posiadane certyfikaty są wyznacznikiem wysokiej jakości świadczonych usług. Wystawione zostały przez renomowanych organizatorów szkoleń i są wynikiem ukończenia z sukcesem kursów związanych z diagnostyką i naprawą układów hamulcowych.
Przedstawiciele handlowi, którzy w trosce o dobro naszych klientów na bieżąco mają możliwość realizowania zamówień oraz dostarczenia wyrobów Reg-Truck bezpośrednio do klienta.

Zaciski hamulcowe – GWARANCJA

Na każdy produkt oraz usługi wykonane w Reg-Truck jest udzielana 12 miesięczna gwarancja, która rozpatrywana jest w trybie 24 godzinnym. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są rzetelnie na podstawie udokumentowanych zdjęć.

Poprzez sklep internetowy prowadzimy sprzedaż wysyłkową zestawów naprawczych i części zamiennych do zacisków hamulcowych. Zregenerowane podzespoły, zestawy naprawcze dostarczamy własnym transportem lub za pośrednictwem firm kurierskich.

Regeneracja zacisków hamulcowych do SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH:

  • SCANIA
  • RENAULT
  • VOLVO
  • IVECO
  • MERCEDES
  • MAN
  • DAF
  • STAR-MAN

AUTOBUSÓW:

  • MAN
  • SOLARIS
  • BOVA
  • SCANIA
  • MERCEDES
  • NEOPLAN
  • IVECO
  • IKARBUS
  • VOLVO
  • VAN HOOL
  • SOLBUS
  • RENAULT
  • SETRA

NACZEP I PRZYCZEP NA OSIACH:

  • MERCEDES
  • SAF
  • BPW
  • BPW ECO PLUS
  • ROR
  • SMB
  • KASSBOHRER
  • GIGANT
  • FRUEHAUF
  • TRAILOR

ORAZ ZACISKI HAMULCOWE NASTĘPUJĄCYCH PRODUCENTÓW:

  • KNORR BREMSE typu: SB, SN, SK
  • GIRLING
  • BREMBO
  • LUCAS
  • MERITOR
  • WABCO
  • PERROT
  • HALDEX

Cele RegTruck

Regeneracja zacisków hamulcowych samochodów ciężarowych – Celem Reg-Truck jest zadowolenie klienta, gdyż cenimy sobie dokladność, solidność i terminowość wykonywanych przez nas usług.

Zadzwoń teraz i dowiedz się więcej

Więcej informacji na temat ukadu hamulcowego samochodu tutaj… na wikipedia

[Głosów:139    Średnia:4.8/5]
0 Comment | autor
Kategorie:Regeneracja

Regeneracja sprężarek powietrza – Sprężarka – maszyna energetyczna, której zadaniem jest podwyższenie ciśnienia gazu lub wymuszenie jego przepływu (nadanie energii kinetycznej).

W sprężarce ciśnienie ssane – ps jest nieznacznie niższe od ciśnienia atmosferycznego (na tyle tylko by zachować zdolność ssania), zaś ciśnienie tłoczne pt znacznie wyższe od atmosferycznego, jak na to wskazuje parametr π.

Sprężarki, w których ps jest znacznie niższe, a pt tylko nieznacznie wyższe od ciśnienia otoczenia, nazywane są pompami próżniowymi.

Sprężarki w czasie pracy wydzielają dużą ilość ciepła, które musi być odprowadzone. Układy chłodzenia sprężarek są podobne do układów chłodzenia silników spalinowych. Dla mniejszych jednostek stosuje się chłodzenie bezpośrednie, dla większych pośrednie z chłodnicą. Sam sprężany gaz w wielu przypadkach jest również chłodzony poprzez chłodzenie międzystopniowe (intercooler).

Regeneracja sprężarek powietrza – GWARANCJA dobrze wykonanej uługi

Regeneracja sprężarek powietrza – Etapy naprawy

  1. Demontaż wszystkich podzespołów sprężarki – Podczas tego procesu każda cześć sprężarki jest gruntownie weryfikowana według surowych norm i kwalifikowana jest do poszczególnych etapów regeneracji
  2. Kosztorys regeneracji – Po dokładnej weryfikacji jest przedstawiony kosztorys do akceptacji klienta
  3. Obróbka mechaniczna – Na tym etapie regeneracji wykonywane są wszystkie typy obróbki mechanicznej podzespolów sprężarki. Prace: szlifowanie cylindrów, wałów, płyt zaworowych, gniazd łożysk i panewki. W trakcie tych prac cały czas wykonywane sa dokładne pomiary, aby zachować fabryczne wymiary, jest to najważniejszy etap w całym procesie regeneracji sprężarki powietrza.
  4. Montaż sprężarki powietrza – Przed montażem elementów sprężarki ponownie wykonywane są pomiary, aby zapewnić najwyższą jakość i sprostać surowym normom. W tracie montażu wszystkie podzespoły sprężarki powietrza są precyzyjnie skręcane przy użyciu specjalistycznych narzędzi.
  5. Próba szczelności – Po całkowitym zlożeniu sprężarka poddawana jest próbie szczelności
  6. Próba rozruchowa sprężarki powietrza – W tym procesie sprężarka montowana jest na stole montażowym w celu wykonania wszystkich pomiarów cisnienia tłoczenia
  7. Malowanie sprężarki powietrza – Po wykonaniu wszystkich testów sprężarka powietrza zostaje pomalowana

Regeneracja sprężarek powietrza – zadzwoń dowiedz się więcej

Uwaga:
Po odebraniu zregenerowanej sprężarki powietrza mechanik, który montuje sprężarke musi sprawdzić i udrożnić wszystkie układy jak: wężownica, odma silnika, kolektor itd. Czynności te są potrzebne, aby zregenerowana sprężarka powietrza działała prawidlowo i bez zarzutów.

Regeneracja sprężarek powietrza – dołącz do zadowolonych klientów

Część wpisu z wikipedia Sprężarka powietrza

[Głosów:67    Średnia:4.8/5]
0 Comment | autor
Kategorie:Regeneracja

Regeneracja przekładni kierowniczych


Przekładnia kierownicza służy do zapewnienia odpowiedniego przełożenia kinematycznego i dynamicznego oraz odpowiedniej charakterystyki sprawności mechanizmu kierowniczego.
Przekładnia ta musi odznaczać się niezawodnością, a jej konstrukcja musi umożliwić regulację luzów powstających wskutek zużywania się współpracujących powierzchni.
Innymi słowy przekładnia kierownicza służy do przełożenia siły rąk poprzez kierownicę na siłę osiową skręcającą kołami.
Istnieje wiele odmian przekładni kierowniczych, które różnią się między sobą w sposób zasadniczy.

Większość aut jeżdżących po naszych drogach wyposażona jest w zębatkowe przekładnie kierownicze nazywane potocznie maglownicami.
Zwykle problemy z nimi wynikają z wytarcia się elementów zębnika oraz współpracującej z nim zębatki na listwie.
W takim przypadku objawem jest luz na kierownicy, szczególnie w okolicach jej środkowego położenia, mogą się też pojawiać stuki.
Przyczyną luzów bywają też wyrobione tuleje prowadzące listwę wewnątrz obudowy.
Bardzo często zdarzają się problemy ze szczelnością przekładni. Wynikają z uszkodzenia uszczelniaczy lub też z korozji elementów przekładni. Najprościej, bo bez demontażu maglownicy, można usunąć wycieki z przewodów ciśnieniowych.

Przekładnie kierownicze

psują się z kilku powodów. Często, szczególnie w przypadku stosunkowo młodych aut, problem tkwi w skąpstwie producentów. Dzieje się tak np. w Golfie IV czy Skodzie Octavii, gdzie nawet w kilkuletnich autach wykonana z kiepskiego materiału listwa maglownicy jest tak skorodowana, że spod uszczelniaczy przez wżery metalu sączy się olej.
Z podobnymi przypadłościami swoich aut borykają się również właściciele Opli Vectr B. W wielu przypadkach winę za wystąpienie awarii ponosi użytkownik lub niechlujnie pracujący warsztat.

Zła wiadomość dla fanów tuningu: szerokie, wielkie, niskoprofilowe koła są zabójcze dla maglownic. Zastosowanie felg o kilka rozmiarów większych niż te, które przewidział producent auta, ze względu na olbrzymi wzrost obciążeń przenoszonych przez układ kierowniczy, bardzo szybko kończy się potężnymi luzami na przekładni. Na początku da się je wyczuć głównie przy kołach w położeniu do jazdy na wprost, czyli w pozycji, w której znajdują się najczęściej. Później pojawiają się stuki. Szkodliwy wpływ zbyt szerokich i niskich opon pogłębia się oczywiście wraz z zastosowaniem sztywniejszych amortyzatorów i obniżanych sprężyn.
Często awaria kosztującej kilka tysięcy maglownicy spowodowana jest nieszczelnością kosztujących grosze osłon gumowych. Jeśli przez sparciałą lub popękaną gumę do obudowy przekładni oraz na listwę zębatą dostanie się choćby odrobina wilgoci i brudu drogowego, w ciągu kilku miesięcy dojdzie do poważnej awarii. Przy okazji każdej wizyty w warsztacie warto więc sprawdzić stan osłon. Jeśli okażą się uszkodzone, poza ich wymianą warto od razu zlecić kontrolę stanu przekładni.

Regeneracja przekładni kierowniczych

Dowiedz się kiedy należy regenerować przekladnie kierownicze

Kiedy regenerować przekładnie kierownicze?

Podstawowymi objawiami uszkodzonej przekladni kierowniczej są:

  1. Wycieki płynu z układu kierowniczego
  2. Luzy, stuki na układzie kierowniczym
  3. Problem z ustawieniem poprawnej zbieżności pojazdu
  4. Zacinanie się przekładni podczas skrętu (w skrajnym przypadku)
  5. Wyraźnie osłabione działanie wspomagania kierownicy

Proces Regeneracji przekładni kierowniczych – maglownic

Regeneracja przekładni kierowniczych oraz innych podzespołów polega na przywróceniu pełnej sprawności odpowiadającej sprawności części nowych. Proces regeneracji pozwala zatem na uzyskanie dużych oszczędności podczas naprawy pojazdu, a zregenerowane części dają taką samą wartość jak części nowe i równierz objęte są gwarancją działania. Jedyna firma na podkarpaciu z tak dużą ofertą,.

Typowy proces regeneracji można podzielić na następujące etapy (na przykładzie przekładni kierowniczej):

  • Demontaż przekładni na poszczególne elementy
  • Ocena stanu zużycia i możliwości podjęcia procesu regeneracji
  • Dokładne mycie wszystkich podzespołów
  • Piaskowanie i malowanie obudowy
  • Wyprowadzenie płaszczyzny listwy zębatej oraz jej szlifowanie
  • Naprawa i przegląd zaworu dystrybucyjnego
  • Przygotowanie tulei ślizgowych, pierścieni, łożysk obrotowych
  • Wymiana uszczelnień (uszczelniacze, oringi, pierścienie PTFE)
  • Montaż podzespołów
  • Regulacja i test na stole kontrolnym, który symuluje pracę przekładni w ekstremalnych warunkach roboczych

Gotowy produkt otrzmuje 12-miesięczą gwarancję.

Zadzwoń, dowiedz się więcej o cenach regeneracji przekładni kierowniczej

[Głosów:80    Średnia:4.9/5]
0 Comment | autor

Regeneracja turbosprężarek o stałej i zmiennej geometrii łopatek to gwarancja wysokiej jakości oraz oszczędności przy zachowaniu parametrów porównywalnych z częścią fabrycznie nową.

Naprawa wszystkich typów turbosprężarek

Coraz wyższe wymagania dotyczące norm emisji spalin oraz potrzeba produkcji dynamicznych jednostek napędowych o niewielkiej pojemności i niskim spalaniu sprawiają, że dziś turbo spotyka się nie tylko w jednostkach wysokoprężnych, ale także w silnikach zasilanych benzyną. Niezwykle czuły podzespół pracujący z prędkością obrotowa znacznie przekraczającą 100 000 obr./min jest wrażliwy zarówno na jakość paliwa i środków smarnych, jak i styl jazdy. Również materiały, z jakich wykonano najważniejsze elementy turbiny, z czasem ulegają zniszczeniu. W przypadku wystąpienia awarii, najlepszym rozwiązaniem jest profesjonalna regeneracja turbosprężarek. Profesjonalna, czyli przeprowadzona przy zastosowaniu markowych części zamiennych i w warsztacie wyposażonym w odpowiednie urządzenia pomiarowe.

Regeneracja turbosprężarek Mielec

Profesjonalna regeneracja turbosprężarek o stałej i zmiennej geometrii łopatek rozpoczyna się od rzetelnej diagnozy.. Po tym etapie następuje demontaż. Kolejny etap to oczyszczenie wszystkich elementów i dokładna weryfikacja części ruchomych i obudowy. Następnie przeprowadzane jest piaskowanie. Dopiero wtedy przystępujemy do dalszej kontroli połączonej z dokładnymi pomiarami. Wyważenie układu wirującego, wymiana uszczelnień oraz łożysk, montaż rdzenia oraz finalne złożenie zregenerowanego podzespołu to następne etapy pracy. Finalnym są regulacja, wyważenie i kontrola ciśnienia doładowania zgodna z założeniami konstruktorów.

Regeneracja turbosprężarek Mielec – Sprawdż teraz ile możesz zaoszczędzić! Zadzwoń!

Wielu producentów turbosprężarek

Fachowa regeneracja turbosprężarek o stałej i zmiennej geometrii łopatek w Mielcu stosowanych w jednostkach wysokoprężnych i benzynowych to propozycja dla właścicieli aut wszystkich marek. Posiadając odpowiednie zaplecze pomiarowe, dokumentację, wiedzę, doświadczenie i podzespoły, zajmujemy się regeneracją turbin takich producentów, jak: Garrett, Toyota, Holset, Mitsubishi, IHI, Hitachi, Schwitzer czy KKK. Zajmujemy się także regeneracją układów turbo starszych typów pochodzących z krajów dawnego bloku wschodniego, jakie wciąż można spotkać zwłaszcza w autach dostawczych czy ciężarówkach.

Kiedy się zgłosić

Choć producenci aut szacują żywotność turbosprężarki na setki tysięcy kilometrów, to wskutek kiepskiej jakości paliwa, nieodpowiedniej jakości środków smarnych czy ze względu na styl jazdy, nierzadko układ ulega uszkodzeniu po znacznie mniejszym przebiegu. Najczęstszymi objawami awarii są: dziwnie, przypominające gwizd, dźwięki wydobywające się spod maski, wyczuwalne tarcie elementów czy stukanie. Zmienia się także kolor spalin. Spada, na stałe lub okresowo, dynamika auta. Wskutek spadku szczelności wzrasta także zapotrzebowanie na olej silnikowy. W każdym z wymienionych przypadków warto rozważyć regenerację jako alternatywę wobec zakupu i montażu części fabrycznie nowej. Należy pamiętać, że uszkodzone turbo to nie tylko gorsza dynamika czy zwiększone zużycie oleju, ale przede wszystkim zagrożenie dla bezpieczeństwa kierowcy, pasażerów i pozostałych użytkowników dróg.

Regeneracja turbosprężarek Mielec – zadzwoń dowiedz się więcej

Regeneracja turbosprężarek z gwarancją

Mając pewność dotyczącą wysokiej jakości naszej pracy, do każdej zregenerowanej turbiny dołączamy gwarancję. Każda z ewentualnych reklamacji dotycząca naszych usług rozpatrywana jest w trybie 24-godzinnym. Poprzez nasz sklep online prowadzimy sprzedaż wysyłkową, korzystając bądź to z własnego transportu, bądź z usług sprawdzonych firm kurierskich. Wcześniej każdy zregenerowany i sprawdzony podzespół starannie przygotowujemy do wysyłki. Zadzwoń i dowiedz się więcej!

Ekonomicznie i ekologicznie

Profesjonalna regeneracja turbosprężarek o stałej i zmiennej geometrii łopatek w Mielcu gwarantuje trwałość porównywalną z nową częścią. To ogromna oszczędność sięgająca kilku tysięcy złotych – dokładna wartość zależy od rodzaju i modelu turbiny. Istotne znaczenie ma także aspekt ekologiczny – mniejsze generowanie odpadów oraz spaliny o odpowiednich parametrach. Warto sprawdzić naszą ofertę.

Reg-Truck podkarpackie – Mielec – Chorzelów, to partner dla firm, osób prywatnych, warsztatów i zawodowych kierowców. Fachowa pomoc właścicielom samochodów ciężarowych, osobowych i dostawczych. Pomoc na najwyższym poziomie.

Dołącz do grona zadowolonych klientów

Więcej informacji na temat Turbosprężarek – Turbosprężarka wikipedia wolna encyklopedia

[Głosów:96    Średnia:4.9/5]
0 Comment | autor